lundi 16 mars 2015

TAP TAP TAP, 2ème cycle







Du 3 novembre au 20 décembre.





7 commentaires:

Lucie. a dit…

C'est très sympa à lire.
Cette deuxième partie sur les TAP est tout aussi bien que la précédente.

tanpi a dit…

Merci beaucoup Lucie!!! Je suis très en retard, mais j'avance maintenant sur le 3ème cycle, rempli de péripéties (notamment sur tout ce qui s'est passé début janvier).

setoan a dit…

Toujours aussi chouette et amusant à lire. Autour de moi, on me demande ce qui me fait autant marrer derrière mon PC

bonne continuation

aspirine a dit…

Ahah bravo, ça se lit tout seul et c'est très chouette.
J'ai aussi lu avec attention l'histoire de cherchage d'or, et ça permet de savoir à quoi s'en tenir sur certains.
Courage à toi dans ce monde de crevures !

Sarah Elisa a dit…

I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know.. You need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you !!!

Michael Twin a dit…

Thanks for your very useful Information. I will bookmark for next reference. I really liked this part of the article.
I wait for the next post :)

Naomi Chelsea a dit…

Thank you for giving posts and articles were very amazing. I really liked as a part of the article. With a nice and interesting topics. Has helped a lot of people who do not challenge things people should know. You need more publicize this because many people. Who know about it very few people know this. Success for you....!!!

 
Free counter and web stats